Sector 7 (2011) ...

Yeni bir film tanıtımı ile sizlerle beraberiz. Posterdeki kadının kim olduğunu 'Secret Garden' izleyenler hemen anlamıştır.
Neyse kısaca film tanıtımımızı yapalım sonra benim yorumlarıma geçelim :)
Oyuncular:
Ha Ji-won (하지원)
Ahn Seong-gi (안성기)
Oh Ji-ho (오지호)
Park Cheol-min (박철민)
Song Sae-byeok (송새벽)
Park Jeong-hak (박정학)
Filmin Konusu:
Sector 7 adında bir denizin ortasında bir tesiste petrol arama çalışmaları yapılmaktadır. Film karakterimiz
Cha Hae-joon neredeyse bu tesiste babasıyla beraber büyümüştür. Dalış ve motor sürücüğü lisansı vardır. Babasını bu tesiste kaybetmiştir. Babasının büyük hayali olan bu tesiste petrol bulmayı gerçekleştirmeye çalışmaktadır. Tesiste deneysel bir yaratık ortaya çıkar ve ölüm kalım savaşı başlar...
TRAİLER:

 Arkadaşlar başroldeki kadın 'Secret Garden' da harika oyunculuk performansıyla ekranlara gelen ve bizleri büyüleyen dizide Gil Ra Im isimli oyuncu Ha Ji-won'dur. Secret Garden'daki acrobatik sahneleriyle bu tür filmlerde oynayabileceğini gördüğümüz Ha-Ji-won bu filmde de gerçekten güzel oyunculuk sergilemiştir.
  Hikaye acayip klişe hep bildiğimiz duyduğumuz sıradan bir hikaye olmuş. Benim izleme sebebim belli aslında. Secret Garden izledikten sonra gerçekten hem Hyun-bin hemde Ha Ji-won beni çok etkiledi. Bende zaten hemen internette arattım, bakındım ve bu filmi buldum. 2011 yapımı olması dikkatimi çekti. Hemen koyuldum izlemeye. Aslında benim hoşuma hem gitti, hem gitmedi. Hoşuma giden yanı Ha Ji-won'u izlemekti tabii ki. Tek sebebi bu olamaz değil mi? Evet, tek sebebi bu değil. Oyunculuklar güzeldi falan. Hoşuma gitmeyen yanı epey var sanki. Bir çok mantık hatası yakaladım.

    Filmden karaler anlatmak istemiyorum. Zaten trailer, film konusu, resimler bir çok şeyi anlatıyor ve merak uyandırıyor bence.Ya bu film için 8 Milyar Won harcanmış arkadaşlar. Bu para yaklaşık 12-13 Milyon Türk Lirasına denk gelmektedir. Gerçekten çok yüksek bir rakam. Hee derseniz değmiş mi_? Yok bea ya. Efektler o kadar kötü değil ama o ne biçim bir yaratık ya şekilsiz biçimsiz garip bir şey. İnsan daha yaratıcı olur, siz Korelisiniz çok daha iyisini hayal edebilirsiniz. :D Belkide edemezler. Kafaları sadece dramaya basıyor olabilir. Tabii bu bir varsayım hemde benim tarafımdan geliştirilen.

 Ya filmde motor sahneleri var, yani motor sürüyor Ha Ji-won. Şahsen benim çok hoşuma gitmedi bu motor sahneler.
Aslında filmde Ha Ji-won'un sevgilisi rolünde oynayan Oh Ji-ho'da hiç fena değil. Biraz saf rolünde oynamış ama olsun. Klasik Ha Ji-won hiç yüz vermiyor filmde bizim karaktere. Aynı Secret Garden gibi.

Bu tür filmler ne kadar hoşunuza gider bilmiyorum ama ben Ha Ji-won için izlenir diyorum. Yani insan izleyince şöyle diyor; bu erkekler bir şu kadın kadar olamadılar. Baksana şu kadına...
Bu arada filmde aşkın gücünüde görüyoruz. :) Fedakârlık, aşkım için ölürüm, kendimi tehlikeye atarım sorun değil şeklinde sahnelerde var. Ayrıca hiç beklenmedik yerlerde gerçekleşince insan hem bir şaşırıyor hemde bence helal olsun diyor. Zaten filmi izleyin göreceksiniz.
Şimdi benim puanıma gelelim. Ya orta derece bir film bence. Amerikan vb. bir yapım olsa benden düşük puan alırdı. Artık sıktılar ytani bu tür filmler yaparak. Fakat Kore yapımı olunca ve filmde Ha Ji-won görünce benden aldığı puan kesinlikle daha yüksek oldu.
PUANIM:
  7.5 / 10

Teşekkürler ...
*Filmi izleyen, izlemeyi düşünen veya benim yazımı okuduktan sonra izleyen, izlemek isteyen ya da farklı bir yorum getirmek isteyen arkadaşlar hemen aşağıdan bizlerle yorumlarınızı paylaşabilirsiniz. İyi ya da kötü her ne olursa duygu ve düşüncelerinizi paylaşmanız beni mutlu eder ;)

Sector 7 (2011) ... Sector 7 (2011) ... Biri Kore mi dedi? tarafından üstüne kuruldu. 2/15/2012 Oylama: 5

Hiç yorum yok:

Copyright© 2011 Biri Koremi Dedi™ Çeviri - Korece Öğrenelim - Kore Adına Birçok Şey. Blogger tarafından desteklenmektedir.