Dream High - Büyük Hayaller ...

Merhaba arkadaşlar,
Daha yeni izleyip bitirdiğim bu diziyi sizlerle paylaşmak isterim. Öyle uzun soluklu ve spoiler içeren bir yazı yazmak istemiyorum. Google'a yazıp arattığımda tamamen spoilerlarla karşılaştım. O yüzden hemen diziyi tanıtayım ve izlemeli misiniz yoksa izlememeli misiniz? Şayet izleyecekseniz neden izlemelisiniz?.. gibi sorulara açıklık getireyim :)



Oyuncular
 

Konusu
Bir sanat okulunda şarkıcı, sanatçı olmaya çalışan gençlerin geçirdikleri zorlu süreç ve aralarında geçen rekabetin onlara kazandırdıkları, kaybettirdikleri konusunu işleyen bol müzükli, danslı bir dizi.

Trailer
(Gönül rahatlığı ile izleyin, spoiler hiçe yakın)

Başrollerdeki kişiler hepimizin bildiği, tanıdğı ya da daha önceden gördüğü kişiler. Miss A'den Suzy, 2PM'den Taecyeon ve Wooyoung, oyuncu Kim Soo Hyun, T-ara'dan  Eun Jung ve son olarak harika sesiyle beni büyüleyen IU.

Her Kore dizisinde olduğu gibi benim yine anlayamadığım bir sürü garip şey olmadı değil. :) Dizi çok yavaş ilerliyor diyebilirim veya ben izlerken azıcık sıkıldım. Fakat gel gör ki şarkı söylendiği ya da performans sergilendiği zaman 'Tamam, işte bu' diyorsunuz.

IU bu diziye sesiyle çok büyük katkı sağlamış. Dizinin başında sizlerde şaşıracaksınız IU'yu görünce ;) ama süper yapmışlar.

Eun Jung olmadı be, gerçekten olmadı. Sana kötü rol hiç yakışmamış. Soğudum senden diyebilirim ama tabii ki seni yinede seviyoruz.

Bence başarılı bir dizi olmuş. Harika diyemesemde, iyi yani. OST'leri gayet iyi. İzleyin derim. Bir tanede OST eklemeden geçemicem: Dream High OST

PUANIM:
  8 / 10
 *Dizi hakkındaki yorumlarınızı bekliyorum.

Spoiler:
Bu videoyu koymadan geçemeyeceğim. Şarkı SNSD'den Genie.


Birkaç resim koyalım.













Dream High - Büyük Hayaller ... Dream High - Büyük Hayaller ... Biri Kore mi dedi? tarafından üstüne kuruldu. 6/13/2012 Oylama: 5

Hiç yorum yok:

Copyright© 2011 Biri Koremi Dedi™ Çeviri - Korece Öğrenelim - Kore Adına Birçok Şey. Blogger tarafından desteklenmektedir.