High School Love On (2014) - Hangi Diziyi İzliyorum?


Öncelikle dizinin konusundan bahsetmek gerekirse lisede okuyan bir öğrenciyi kurtarmaya çalışırken insana dönüşen bir meleği ve yine lise öğrencilerinin aşk ve dostluklarını anlatmaktadır.

Oyuncular:
Woohyun (남우현)
Kim Sae-ron (김새론)
Lee Seong-yeol (이성열)
Choi Soo-rin (최수린)
Sin Hyeon-tak (신현탁)
....

Bu dizide bir K-Pop grubu olan INFINITE üyelerini ve The Man From Nowhere (Ajusshi 2010) isimli Kore filminde rastladığımız Kim Sae-ron oyuncu olarak karşımıza çıkıyorlar.


Dizi Konusu itibarı ile sürükleyici ve izlemek için bir hafta beklemek çok can sıkıcı. Başrol oyuncumuz oldukça küçük. 2000 doğumlu olmasına rağmen oldukça başarılı bir performans sergiliyor. İlk gördüğümde biraz şaşırdım. Çünkü bu dizide oynayan diğer oyuncular genelde 1991 doğumlular.


Fantastik dizi sevenlerin bir-iki bölüm izledikten sonra hoşlanıp izlemeye devam edeceklerini düşünüyorum. Özelikle 49 Days isimli Kore dizisini izleyenlerin High School Love On dizisinin 49 Days'e benzediğini söylediğimde direk izlemek isteyeceklerini düşünüyorum. Hatta yazının en altında vermiş olduğum linke tıklamadan duramayacaklarını tahmin edebiliyorum.


Eklemek isterim ki diziyi izledikten sonra herkesin beğenip unutmadığı ve hafızalara kazınan My Girlfriend is a Gumiho isimli diziye benzetmenizde muhtemeldir.


Diziyi izlemeyek isterseniz aşağıdaki linke tıklayarak gideceğiniz adresten izlemeniz mümkün.
High School Love On (2014) İZLE (LİNK KIRILMIŞ)

Kore hakkında daha fazlası için blogumu ve sosyal medya (youtube, twitter, facebook) hesaplarımı da takip etmeyi unutmayın.
Sosyal medya hesaplarında paylaşıp bu yazının daha fazla kişiye ulaşmasını sağlayabilirsin.
High School Love On (2014) - Hangi Diziyi İzliyorum? High School Love On (2014) - Hangi Diziyi İzliyorum? Biri Kore mi dedi? tarafından üstüne kuruldu. 9/30/2014 Oylama: 5

Hiç yorum yok:

Copyright© 2011 Biri Koremi Dedi™ Çeviri - Korece Öğrenelim - Kore Adına Birçok Şey. Blogger tarafından desteklenmektedir.